niedziela, 2 grudnia 2012

[NIEAKTUALNE]Czytnik z E-Ink za 200 złotych w Tesco!


Przez pewien czas czytnik Prestigio Nobile PER3464B kosztował w Tesco 199 zł, ale niestety już przestał. (więcej w rozwinięciu)

Gdy na blogu eCzytanie pojawiła się informacja, że w Tesco można kupić czytnik Kindle Classic, natychmiast się tam udałem. Kindla niestety nie znalazłem, ale natknąłem się na czytnik Prestigio Nobile PER3464B. Była pod nim cena wynosząca 199,99 zł i dotycząca czytników PER3474B i PER3574B z ekranem LCD. Jednak po sprawdzeniu ceny przekonałem się, że dotyczy też tego modelu.
Wkrótce możecie spodziewać się recenzji :-).
[EDIT] Czytnik wrócił do swojej "normalnej" ceny. Jest wciąż dość niska, ale teraz lepiej dołożyć 50 zł do np. czytnika Onyx Boox A62S Evolution i mieć takie bajery jak syntezator mowy czy ekran dotykowy.

8 komentarzy:

  1. Anonimowy18:58:00

    Chyba się rypnęli przy wpisywaniu towaru - cenę czytnika z LCD przypisali czytnikowi z eInk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:20:00

    ktos wie cos na temat tesco w innych miastach? musi byc to bład ale warto wykorzystac

    OdpowiedzUsuń
  3. A orientuje się ktoś jaki futerał pasuje na tego PER3464B ? Te filce z Allegro odpadają, bo wyglądają okropnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie żadnego nie mogę znaleźć. Proponuję zrobić samemu (nawet z 60 kartkowego zeszytu się da zrobić ładną okładkę) albo zaczekać aż na Allegro pojawią się ładniejsze filce. Można też kupić i pociąć okładkę na Kindle Touch, bo rozmiarami jest podobny, ale tego nie polecam.

      Usuń
    2. Wpadłam na pomysł taki, żeby zamiast płacić na Allegro 45 zł za filcowy pokrowiec, kupiłam kawałek filcu z cenie 5 zł i jak tylko do mnie dotrze, uszyję sobie sama :) Wszak maszyna do szycia w domu stoi i się kurzy :) Co prawda nie bardzo podoba mi się takie rozwiązanie, ale w coś czytnik ubrać trzeba bo inaczej w torebce się poobija, a w międzyczasie rozejrzę się za czymś solidniejszym :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy07:09:00

    22 year-old Dental Hygienist Hedwig Borghese, hailing from Noelville enjoys watching movies like Chapayev and Candle making. Took a trip to Rock Art of the Mediterranean Basin on the Iberian Peninsula and drives a Ferrari 330 TRI/LM Spider. ta strona

    OdpowiedzUsuń